Friday, February 5

aku mahu lebih~

 ye! aku mahu lebih..
bukan aku tamak..
tapi aku betul2 perlukan lebih..lebih dan LEBIH!
aku macam pernah dgr iklan pasal 'dapatkan lebih lebih dan lebih'..kat mane ehh?

hmm..betul ni..

aku mahu lebih Waktu..
sbb skrg ak terkejar2 masa..
teruri2 masa..
sebab 24jam yang ada, sangat2 tak mencukupi..
kenapa boleh tak cukup?
24jam tu kan banyak...
banyak ke??

mungkin banyak bagi org yang tak ada banyak kerja..
aku cemburu gila dgn org yang ada masa lebih...
dorg leh gi jalan2, makan2, tido2, lepak2...
sebab ak x ada peluang dah..

aku ada banyak sangat kerja nak kena buat...
sangat banyak!

sebagai peringatan kepada diri aku sdiri, biar aku listkan apa yang perlu aku selesaikan...

1. Assignment Equity
2. Prepare for test Juris
3. Academic Paper for CLE
4. EMPAT lesson plans CLE
5. tutorial dan tutorial dan tutorial....
6. Project paper
7. revision..
8. SEVEN hours of class replacements...7??


pandang list ni je da buat ak pening kepala...
aku nak rehat...
ak tak suka Datelines...
sbb bila ada dateline, ak x boleh rehat..
asik terfikir kerja yang tak siap..

ak nak pergi jalan2..bebaskan diri..berehat tepi pantai smbil mnum air klapa..
ak nak men game..happy2..go crazy over silly games..

boleh tak bagi aku lebih masa...
sebab aku perlukan lebih masa...
aku kena kerja keras sem ni...
sebab aku nak masuk FINAL YEAR tahun ni!!
aku x nak masuk final year tahun depan!
aku perlu capai final year tahun ni!!
aku mesti!!
aku tak boleh pause perjalanan aku kt law fac ni...
aku kena grad 2011!!!!
tak mo 2012!!!!

tapi smpi skrg aku blur je dgn subjek 3rd year...
juris?? oooh...sgt pening! smpi skrg xleh grasp the whole idea of it..
yang aku tahu juris tu psl idea n falsafah ttg law..
company? dgn current lecture style, ak hilang arah...
PIL?? banyak sgt content nye..
Equity wills and trust?? hmm..terlalu teknikal utk otak slow mcm aku ni..

so utk bagi ak faham smua ni, aku perlukan lebiiiiih masa...

tapi aku tahu, mustahil smua tu...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Places i've been to


visited 9 states (4%)