Saturday, June 19

kau MENYEMAK!

siapa suka,
kalau homepage FB dia di floodkan dengan 
  • bebelan
  • kritikan
  • sumpah seranah
  • kutukan
  • statement perasan bagus

aku  tak kisah la weh kalau korang nak luah perasaan...tapi kalau perasaan yang kau nak luahkan tu smuanya negatif belaka, sakit urat-urat mata aku! dah tu, setiap 10minit kau update status kau..semak la babe! kau boleh cakap la, "kalau tak suka x payah baca!" but kau miss one point kat sini, 
bukan aku nak baca, dah kau post stat baru setiap 10min, stat kawan2 aku yg lain, n bnda2 yang lg berfaedah yg dipost dalam FB tu smuanya jatuh bwh "see older updates"!

aku x tau apasal aku accept kau jadi friend dulu..aku x ingat pon kau ni mana satu time kecik2 dulu! tetiba carik publisiti murahan....

my curiousity lead me to your blog..
oh my Lord!

kau memang tak ada kerja yang lagi berfaedah eh nak buat selain dari kritik orang???!!!!!

one funny thing, 
kau post pasal couple luah perasaan kat FB sampai berjela2..
n how much u HATE that kau terpaksa pandang dan baca..

Babe,
itu lah perasaan aku bila terpandang stat kau..
at least yang bercinta tu, tak mencarut2..
tak kutuk sana sini..
macam KAU!

dah-dah..
aku tak mo jadi mcm kau pulak..

aku optimist!
bukan mcm kau..

LOL!


p/s: i know i can just hide her name from appearing in my homepage, but the purpose of FB is to connect n reconnect with friends..if aku hide nama dia, serupa mcm aku delete nama dia tros dari list kan? haha thats wat i did pon. DELETED!

p/p/s: sape suruh kutuk aku dalam blog kau! nasib r!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Places i've been to


visited 9 states (4%)